Często zadawane pytania

Zamówienia

Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

Jeśli jeszcze nie wysłaliśmy twojego zamówienia to jest możliwość dokonania zmiany w zamówieniu, na przykład zmiany koloru, rozmiaru lub zamiany produktu. Aby to zrobić, prosimy o skontaktowanie się z nami przez chat dostępny na stronie ub wysłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@splotik.pl. Z przyjemnością pomożemy dostosować zamówienie do Twoich potrzeb.

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować drogą mailową - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Zamówienia są wysyłane w ciągu 2-5 dni roboczych od otrzymania przez nas płatności (w przypadku wysyłki pobraniowej, czas wysyłki nie ulega zmianie)

Wysyłka i zwroty

Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

Obecnie oferujemy dostawę zamówień na terenie Polski.

Jakie są koszty dostawy paczki?

Koszty dostawy są uzależnione od sposobu płatności oraz rodzaju dostawy. Koszt dostaw będzie widoczny na stronie zakupowej (po wpisaniu adresu dostawy).

Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?

Sklep internetowy nie zapewnia opakowań prezentowych.

Ile trwa zwrot należności?

Standardowo zwrot środków następuje w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki przez magazyn sklepu internetowego.

Co zrobić jeżeli dostarczono uszkodzoną przesyłkę lub niewłaściwy produkt?

Koniecznie sprawdź zawartość paczki w obecności kuriera. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń lub niezgodności, zalecamy odmówić przyjęcia przesyłki, która zostanie wówczas odesłana do naszego magazynu w celu przetworzenia zwrotu.

Jeśli odbierasz przesyłkę z paczkomatu, użyj opcji „Mam uwagi do paczki” na ekranie urządzenia i umieść paczkę z powrotem w skrytce. Skontaktuj się z nami, aby omówić dalsze kroki.

Jeżeli brak produktu lub uszkodzenie stwierdzono po odebraniu zamówienia - prosimy o kontakt z nami.

Moje konto

Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?

W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „Nie pamiętam hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.

Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?

Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.

Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień i zrobienia szybkiego zwrotu.

Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?

Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy się zalogować i przy adresie kliknąć "Edycja"

Czy mogę sprawdzić historię zamówień?

Po zalogowaniu zobaczysz historię swoich zamówień wraz z ich aktualnymi statusami.

Produkty

W jaki sposób mogę sprawdzić rozmiar noszonych przeze mnie ubrań?

Można porównać wymiary noszonych ubrań z tabelą rozmiarów dostępną na karcie wybranego produktu.Można porównać wymiary noszonych ubrań z tabelą rozmiarów dostępną na karcie wybranego produktu.

Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?

Na stronie internetowej wyświetlane są zdjęcia wszystkich wersji kolorystycznych z danego modelu. Po wyborze niedostępnego produktu, pojawi się napis "Wyprzedane" i nie będzie możliwości zakupu tego produktu.